Po meri korisnika

Uvod

Dobro organizovan poslovni proces je preduslov uspeha. Nema mnogo onih koji se neće složiti da pravilno odabran softver u dobrim rukama može biti veoma koristan alat. Na tržištu danas imamo obilje gotovih rešenja koja mogu efikasno dorpineti boljoj organizaciji poslovanja i u velikom broju slučajeva su dovoljna.
Ipak, u mnogim slučajevima se ispostavi da gotova rešenja ne mogu zadovoljiti potrebe i da nije vredno menjati sopstvene procedure da bi se prilagodili standardima koje je postavio neko drugi.

Ukoliko se ukaže potreba za aplikacijom koja u najvećoj mogućoj meri odgovara konkretnom standardu poslovanja i karakteristikama konkretnog poslovnog okruženja opravdano je uložiti u razvoj sopstvenog softvera po jedinstvenim specifikacijama.

Ključne prednosti

Ključne prednosti RAD (Rapid Application Development) platformi sa kojima radimo, kao što je FileMaker Pro, ogledaju se u tome što nam omogućavaju da:

– brzo dodjemo do rešenja za koja bi inače bilo potrebno uložiti mnogo više vremena.
– lako prilagodimo module i funkcije konkretnim potrebama korisnika.
– integrišemo module sa websajtom, emailom, sms-om, kalendarom, računovodstvenim softverom ili familijarnim kancelarijskim softverom poput Excela, na primer.

Izrađene aplikacije mogu se koristiti na različitim platformama kao što su: Windows, Mac, iPad, iPhone i na većini internet pretraživača, uključujući i pretraživače za Android.

Klijenti

Dugogodišnja saradnja sa klijentima iz raznih oblasti poslovanja, uz korišćenje najboljih alata za razvoj aplikacija i smisao za dizajn korisničkog interfejsa po kome smo poznati doneli su nam dragoceno iskustvo, mogućnost da bolje razumemo potrebe korisnika i u najvećoj mogućoj meri pojednostavimo proces izrade ne kompromitujući kvalitet.

Neke osobenosti softvera

Proces razvoja softvera po meri korisnika zaista može ići u mnogim pravcima i uzeti mnoge oblike. Na ovim stranicama ćemo pokušati da objasnimo različite prednosti i funkcionalnosti koje nam se u ovom trenutku čine najinteresantnijima za generalnu publiku. Pogledajte neke primere naših rešenja kao i postojeće module za organizaciju uobičajenih poslovnih procesa.

Počnite brzo – Izaberite  profesionalno dizajnirano rešenje koje je već u ponudi kod nas, kojim možete da upravljate vašim kontaktima, inventarom, projektima, doznakama, resursima i šire.

Unesite već postojeće podatke – Unesite vaše podatke u sistem, uključujući .CSV, Tab, XML, ODBC i Majkrosoft Excel tabele.

Prilagodite program sebi – Uz ekspertizu naših profesionalnih developera, prilagodite svaki program svojim potrebama.

Preuzmite ugrađene alate za izveštavanje – Inkorporirajte u svoj program lako razumljiv alat koji olakšava slanje izveštaja, šarenih tabela, i izvršnih alata sa samo nekoliko klikova. Sačuvajte vaše podatke u popularnih Excel i PDF formatima, pripremljenim za čuvanje i slanje.

Delite sa vašim timom – Napravite aplikacije po meri koje rade savršeno na svim platformama i učinite da ceo vaš tim, gde god bio, vidi svoje zadatke, podatke i napretke u poslovanju.

Integracija sa drugim programima – Delite i sarađujte sa podacima drugih aplikacija kao što su SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, i IBM DB2 programima.

sr_RSСрпски језик