Po meri korisnika

Uvod

Dobro organizovan poslovni proces je preduslov uspeha. Nema mnogo onih koji se neće složiti da pravilno odabran softver u dobrim rukama može biti veoma koristan alat. Na tržištu danas imamo obilje gotovih rešenja koja mogu efikasno dorpineti boljoj organizaciji poslovanja i u velikom broju slučajeva su dovoljna.
Ipak, u mnogim slučajevima se ispostavi da gotova rešenja ne mogu zadovoljiti potrebe i da nije vredno menjati sopstvene procedure da bi se prilagodili standardima koje je postavio neko drugi.

Ukoliko se ukaže potreba za aplikacijom koja u najvećoj mogućoj meri odgovara konkretnom standardu poslovanja i karakteristikama konkretnog poslovnog okruženja opravdano je uložiti u razvoj sopstvenog softvera po jedinstvenim specifikacijama.

Ključne prednosti

Ključne prednosti RAD (Rapid Application Development) platformi sa kojima radimo, kao što je FileMaker Pro, ogledaju se u tome što nam omogućavaju da:

– brzo dodjemo do rešenja za koja bi inače bilo potrebno uložiti mnogo više vremena.
– lako prilagodimo module i funkcije konkretnim potrebama korisnika.
– integrišemo module sa websajtom, emailom, sms-om, kalendarom, računovodstvenim softverom ili familijarnim kancelarijskim softverom poput Excela, na primer.

Izrađene aplikacije mogu se koristiti na različitim platformama kao što su: Windows, Mac, iPad, iPhone i na većini internet pretraživača, uključujući i pretraživače za Android.

Klijenti

Dugogodišnja saradnja sa klijentima iz raznih oblasti poslovanja, uz korišćenje najboljih alata za razvoj aplikacija i smisao za dizajn korisničkog interfejsa po kome smo poznati doneli su nam dragoceno iskustvo, mogućnost da bolje razumemo potrebe korisnika i u najvećoj mogućoj meri pojednostavimo proces izrade ne kompromitujući kvalitet.

Neke osobenosti softvera

Proces razvoja softvera po meri korisnika zaista može ići u mnogim pravcima i uzeti mnoge oblike. Na ovim stranicama ćemo pokušati da objasnimo različite prednosti i funkcionalnosti koje nam se u ovom trenutku čine najinteresantnijima za generalnu publiku. Pogledajte neke primere naših rešenja kao i postojeće module za organizaciju uobičajenih poslovnih procesa.

Počnite brzo – Izaberite  profesionalno dizajnirano rešenje koje je već u ponudi kod nas, kojim možete da upravljate vašim kontaktima, inventarom, projektima, doznakama, resursima i šire.

Unesite već postojeće podatke – Unesite vaše podatke u sistem, uključujući .CSV, Tab, XML, ODBC i Majkrosoft Excel tabele.

Prilagodite program sebi – Uz ekspertizu naših profesionalnih developera, prilagodite svaki program svojim potrebama.

Preuzmite ugrađene alate za izveštavanje – Inkorporirajte u svoj program lako razumljiv alat koji olakšava slanje izveštaja, šarenih tabela, i izvršnih alata sa samo nekoliko klikova. Sačuvajte vaše podatke u popularnih Excel i PDF formatima, pripremljenim za čuvanje i slanje.

Delite sa vašim timom – Napravite aplikacije po meri koje rade savršeno na svim platformama i učinite da ceo vaš tim, gde god bio, vidi svoje zadatke, podatke i napretke u poslovanju.

Integracija sa drugim programima – Delite i sarađujte sa podacima drugih aplikacija kao što su SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, i IBM DB2 programima.

U naš softver za logistiku, JobPro Central uloženo je preko 20 godina iskustva i desetine hiljada sati razvoja kako bi se ugradila funkcionalnost koja je potrebna firmama koje se bave kupovinom, transportom, čuvanjem, prodajom i preprodajom različitih roba. Najveća prednost ovog softvera u odnosu na druge slične je što je baziran na platformi FileMaker Pro (Rapid Application Development platforma) tako da se može lako nadograditi prema specifikacijama korisnika. To nam mogućava izuzetan stepen prilagodljivosti na sve sitne razlike koje mogu biti ključne za rad specifične kompanije.

Uz demonstraciju i instalaciju celokupne platforme (po sistemu ključ u ruke), organizujemo i kompletnu obuku osoblja i IT stručnjaka za rad sa različitim modulima. Svaka naša aplikacija može se administrirati do određene mere, ili u potpunosti od strane obučenog osoblja. Ukoliko klijent nema nekoga u firmi ko bi se mogao baviti administracijom sistema ili se ukaže potreba za asistencijom stručnjaka, imamo na raspolaganju različite pristupačne pakete podrške a možemo da sprovedemo i kompletnu obuku vašeg IT šampiona za rad na našoj platformi uključujući i obuku za polaganje oficijelnog testa (test je na engleskom i može se polagati u Beogradu).

Ukoliko imate do 3 korisnika na jednoj lokaciji, možete koristiti i deliti platformu na vašim kompjuterima unutar kancelarije. Za više od 3 korisnika platforma podrazumeva server na kome je instaliran FileMaker server software sa jedne strane i obilje različitih korisničkih platformi sa druge. Aplikacijama koje su instalirane na serveru možete pristupiti pomoću softvera za desktop računare ili za iOS ili putem web browsera. Osim bazične instalacije mnogi klijenti traže različiti stepen integracije sa drugim platformama kao što su web stranice na kojima prodaju robu, računovodstveni softver u kome su navikli da rade, serveri za slanje epošte i sms poruka ili slično... Sve ove integracije su predviđene i moguće sa našim aplikacijama ukoliko atraktivni klijent pokaže potrebu i spremnost da unapredi svoju platformu.